bestdownload
هرچی از بازی بخوای

کمپانی های Sony و Microsoft گر چه در ماه می فروش زیادی از کنسول هایشان نداشتند، اما از آمار منتشر شده از سوی NPD راضی هستند. بر اساس آماری که NPD منتشر کرده، کنسول PS3 هر سال رشد 14 درصدی داشته و در ماه می امسال نیز 175 هزار واحد فروش داشته است. البته علت فروش کم این کنسول در این ماه، در دسترس نبودن شبکه PSN بوده، اما در کنار فروش کنسولی، فروش بازی ها روی این کنسول کاهش 16 درصدی را نشان می دهد. همچنین فروش بازی های PSP هم بیش از 43 درصد کاهش داشته است. پر فروش ترین بازی های PS3 در این ماه عنوان های L.A. Noire ،Mortal Kombat و Brink بوده اند. بر اساس این آمار، Xbox 360 این ماه نیز پر فروش ترین کنسول بوده و با حساب این ماه، در یکسال گذشته این کنسول پر فروش ترین دستگاه بازی بوده است.

این کنسول در ماه می امسال فروش 270 هزار واحدی داشته که در مقایسه با فروش سال گذشته، افزایش 39 درصدی را نشان می دهد. همچنین میزان 140 میلیارد دلار از فروش بازی های این کنسول بدست آمده است. فروش این کنسول همراه با بازی هایش، مبلغ 265 میلیون دلار را به همراه داشته است. همچنین فروش Kinect نیز تا ماه می از مرز 10.4 میلیون واحد گذشته و در ماه می بازی های L.A Noire ،Brink ،Portal 2 و Mortal Kombat جزو بازی های پر فروش این کنسول بوده اند. فروش بازی ها روی کنسول Xbox 360 نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است. در ادامه این آمار، کنسول Wii کاهش فروش 29 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. این کنسول در این ماه 239 هزار واحد فروش داشته که 34 هزار واحد کمتر از فروش Xbox 360 است. کنسول 3DS نیز در این ماه 180 هزار واحد فروش داشته است. فروش بازی ها روی این کنسول نیز کاهش 35 درصدی داشته است.




تاریخ: پنج شنبه 26 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهرخ

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نزدیک به 70 درصد از مراحل ساخت بازی Final Fantasy XIII-2 به پایان رسیده است. این بازی نمایش خوبی هم در E3 امسال داشت. آقای موتومو توریاما (Motomu Toriyama) کارگردان این بازی علام کرد که نسخه Xbox 360 این بازی روی چند دیسک عرضه خواهد شد.




تاریخ: پنج شنبه 26 / 3 / 1390برچسب:Final Fantasy,XIII-2,نزدیک به 70 درصد,
ارسال توسط شاهرخ

بازی F1 2010 برای Codemasters نتایج خوبی داشت. در خاورمیانه دومین بازی پر فروش ورزشی بود و در اروپا هم خیلی خوب عمل كرد. بازی در جدول فروش هفتگی، بسیار درخشانی ظاهر شد و به سرگرمی اصلی طرفداران سری مسابقات F1 تبدیل شد. داستان جالبی پشت این موفقیت وجود دارد. استودیوی Codemasters Birmingham یك استودیوی تازه تأسیس بود كه هدف آن خلق بهترین بازی های مسابقه ای در بازار بود. آن ها سراغ سبكی رفتند كه سال ها بود توجه خاصی به آن نمی شد و به همین دلیل تیم تازه تأسیس سراغ سری مسابقات F1 رفتند. F1 2010 اصول را خیلی خوب رعایت كرد و مسابقه ای با جزئیات و با كیفیت ارائه كرد و با شعار ”Be the Driver, Live the Life” سعی كرد كه به مسابقات حس و حالی دیگر بدهد و كمی درام به آن اضافه كند.

استفن هود (Stephen Hood) طراح ارشد بازی می گوید: "فكر می كنم که ما برای نسخه اول خیلی بلند پرواز بودیم و Be the Driver, Live the Life مسئولیت بزرگی بود، ولی ما باید آن كار را انجام می دادیم تا به همه بگوییم كه كاری جدید و متفاوت می کنیم و فقط یك بازی مسابقه ای F1 دیگر نیستیم." F1 2010 با وجود تمام سختی های آن یك مرحله اكتشافی برای سازندگان بود و در حقیقت آن ها با این بازی خود را ارزیابی كردند و نقاط قوت و ضعف خود را شناختند. هود می گوید: "بیشتر كار اولیه ما در زمینه تكنولوژی بود. در سری قبل، ما سعی می كردیم بازی را سرهم كنیم و ساختار آن را تشكیل دهیم و با F1 2011 می خواهیم كاری كه واقعاً دوست داریم با بازی انجام دهیم را امكان پذیر كنیم."



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب:F1 2011,
ارسال توسط شاهرخ

در اتاقی تاریک واقع در سالن نمایش های E3، کمپانی Sega بازی اول-شخص ترسناک Rise of Nightmares را که برای Kinect در دست ساخت است، به نمایش درآورد. بعد از لحظات نشاط انگیزی که سپری شد، بازیکنان خود را روبروی موجودات ترسناکی دیدند که بازیکنان را وارد اولین قسمت از بازی می کردند. سازندگان اعلام کردند این مرحله از بازی که به نمایش درآمده است، مربوط به ACT III این عنوان می شود. شخصیت اصلی این بازی همراه همسرش به سفری رفته، اما در این سفر همسر او دزدیده می شود. او در این بازی سعی می کند که همسرش را نجات دهد. بازی از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی در یک سیاه چال و روی یک صندلی به هوش می آید.

روبروی او فرد دیگری همانند خودش روی صندلی قرار داشت که شخص دیگری که لباس های خون آلودی به تن داشت، با اره برقی بالای سرش ایستاده بود. پس از مدتی که زیاد هم طول نکشید، آن مرد با اره برقی شروع کرد به بریدن دست مردی که روی صندلی بود و سپس سرش را هم با آن قطع کرد. این سرنوشتی بود که به احتمال زیاد برای شخصیت اصلی بازی هم اتفاق می افتاد، اما خوشبختانه تلفن همراه قاتل زنگ می خورد و برای مدتی اتاق را ترک کرد. او به موجودی که به زامبی شباهت داشت، گفت که مراقب باشد. در این لحظه باز هم شانس به شخصیت اصلی رو کرد. یکی دیگر از زندانی ها که یک پیرمرد بود، سر آن موجود زامبی مانند را کند و سریع شخصیت اصلی را آزاد کرد.

بازیش فوق العاده است.برای ادامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب:Rise of,Nightmares,
ارسال توسط شاهرخ

قسمت Survival Mode بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 از بخش هایی بود که در E3 به نمایش درآمد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این حالت بازیکنان می توانند به صورت Split-Screen یا Online بازی کنند و در برابر حمله دشمنان دفاع کنند. با کشتن هر دشمن در این بازی، پول بدست می آورید و می توانید به وسیله آن محمات بخرید و سلاح خود را ارتقاء دهید. این بازی در 8 نوامبر عرضه خواهد شد.

 




تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب: Survival Mode,MW3,
ارسال توسط شاهرخ

کمپانی Atlus تاریخ عرضه بازی Rock of Ages را اعلام کرد. این بازی در تاریخ 31 آگوست روی شبکه های PSN و Xbox Live عرضه خواهد شد. قیمت این بازی نیز بین 10 تا 15 دلار خواهد بود. این عنوان یکی از بازی هایی بود که در E3 مورد توجه بازیکنان قرار گرفت.

زیاد از این بازی خوشم نمیاد!امیدوارم که خوب باشه!شما هم نظر یادتون نره.




تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب:تاریخ عرضه بازی,Rock of Ages,
ارسال توسط شاهرخ

فرانک گیبو (Frank Gibeau) رئیس EA می گوید: "Criterion مجبور نشده كه هر سال یك بازی بسازد، چون این بدترین فكر ممكن است. این موضوع به خلاقیت و كیفیت آن ها صدمه می زند. استراتژی ما ساخت بازی های با كیفیت است كه سال گذشته، آن ها با Need for Speed: Hot Pursuit موفق به این كار شدند. ما در حال حاضر Need for Speed را با Frostbite 2 می سازیم كه فوق العاده است و سیستم انیمیشن های EA Sports را هم برای آن انتخاب كرده ایم."

 




تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب:رئیس EA,در مورد عملكرد,Criterion,
ارسال توسط شاهرخ

best buyبه تازگی در لیست خود اشاره كرده كه شخصیت رابین (Robin) در بازی Batman: Arkham City قابل بازی است. تا چندی پیش هم شایعاتی در این رابطه بود كه البته تا زمان عرضه بازی در ماه اكتبر همه چیز روشن خواهد شد.

خیلی خوب میشه اگه باشه!نظریادتون نره.




تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب:آیا رابین,در,Arkham City,
ارسال توسط شاهرخ

به تازگی عكس های جدیدی از Forza 4 در جاده های Top Gear نمایش داده كه واقعاً خیره كننده هستند. گفته می شود که Top Gear سهم بزرگی در این بازی خواهد داشت و جرمی كلاركسون (Jeremy Clarkson) هم راوی این بخش خواهد بود.

وای خدای گرافیکه.ادامه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:عكس های,Forza 4,motorsport,
ارسال توسط شاهرخ

در هفته ای كه گذشت Duke Nukem Forever با وجود امتیازهای پایین خود، بالاخره پس از سه هفته توانست L.A. Noire را به مقام دوم بیاورد و خود بر تخت پادشاهی این هفته بنشیند. inFamous 2 در هفته اول خود مقام چهارم را كسب كرد و Red Faction: Armageddon نتوانست مقامی بهتر از هشتم كسب كند.

Duke Nukem Forever
L.A. Noire
Zumba Fitness
inFamous 2
LEGO Pirates of the Caribbean
DiRT 3
Brink
Red Faction: Armageddon
Call of Duty: Black Ops
Portal 2

برای من که خیلی جالب بود.با اون امتیازاتی که این بازی گرفت فکرنمی کردم جایla.noire رو بگیره اما....

شمام نظرتونو بگید.ممنون.




تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:پر فروش ترین,بازی های,این هفته ,
ارسال توسط شاهرخ

 

بازی Duke Nukem Forever ركورددار طولانی ترین زمان ساخت برای یك بازی است. پس از چهارده سال، بالاخره Duke Nukem Forever عرضه شد. این بازی از همه لحاظ خیلی عجیب و خیلی متفاوت است. ساختار Duke Nukem با هر بازی ای كه دیده اید فرق می كند و شاید تنها بازی ای باشد كه انتقادات و امتیازهای پایین، هیچ تأثیری بر طرفداران این سری نداشته باشد.

نظر یادتون نره!اگه طرفدار این بازی هستید دلیل خودتونو بگیدو اگه نه بازم دلیل بیارید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:Duke,Nukem,Forever,
ارسال توسط شاهرخ

امسال هم به پایان رسید و ما شاهد بازی ها و سخت افزارهای جدیدی در طول این نمایشگاه بودیم كه نویسندگان پردیس بهترین بازی های این نمایشگاه را از دید خودشان انتخاب كرده اند.به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نظرتون رو راجع به این انتخاب ها بنویسید.ممنون



ادامه مطلب...
ارسال توسط شاهرخ

 

چند سال پیش بود که EA بازی های فوتبالش را با اضافه کردن قابلیت حرکت 360 درجه دگرگون گرد. حال FIFA 12 نیز تغییرات قابل ملاحظه ای داشته و یک کنترل بسیار عالی را به همراه آورده است. به جرأت می توان گفت، زمانی که شما FIFA 12 را بازی می کنید دیگر به FIFA 11 دست نمی زنید. چهار تغییر اصلی در FIFA 12 صورت گرفته که باعث می شوند کنترل بازیکنان در مسابقات راحت تر باشد. این چهار تغییر عبارتند از: تعریف دوباره کنترل بازی، موتور فیزیک جدید، دفاع بهتر و هوش مصنوعی بهتر بازیکنان.

لطفا نظرتون رو درباره فیفا(fifa)وپی ای اس(pes)و مقایسه بین اونا بنویسید.با تشکرbestdownload



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:FIFA,Soccer 12,
ارسال توسط شاهرخ

 

 

اگر این گفته كه "هنر برداشتی از زندگی است" درست باشد، پس هیچ یك از ما دوست نداریم در اكراین زندگی كنیم. بازی قبلی 4A Games یعنی METRO 2033 فضایی به شدت متروك داشت كه از روی كتابی با همین نام از دمیتری گلوخوسکی (Dmitry A. Glukhovsky) ساخته شده بود. این بازی در مسكو و با مضمونی آخرالزمانی اتفاق می افتاد كه نجات یافتگان آن به سیستم زیرزمینی شهر پناه برده بودند كه فضایی مرده و بی رنگ داشت. حالا این سازنده اكراینی ادامه ای برای بازی خود آماده كرده كه METRO: Last Light نام دارد.

آقای دین شارپ (Dean Sharpe) تهیه كننده بازی می گوید: "امكان ندارد كه این بازی بتواند جای دیگری به غیر از اكراین ساخته شود، چون اكراین جایی غمناك و خوف برانگیز است. اكراین به اندازه جهنم غمناك است، خصوصاً در زمستان. به تازگی من دستگاهی كه نور خورشید مصنوعی تولید می كند، تهیه كردم تا روزی چند ساعت جلوی آن بنشینم تا مبادا سرانجام خودم را با گلوله بكشم." واقعاً این دیدگاه فوق العاده ای در صنعت بازی است. این موضوع وقتی بیشتر مشخص می شود كه نمایش METRO: Last Light همزمان با Saints Row پخش شد كه در آمریكا ساخته می شود و ما با این دو بازی می فهمیم كه آن ها در یك دنیای دیگر زندگی می كنند. اگر هنوز از فضای این بازی سر در نیاورده اید، پیشنهاد می كنیم METRO 2033 را تجربه كنید تا درك درستی از Last Light پیدا كنید كه درست بعد از نسخه قبل اتفاق می افتد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:METRO: Last,Light,
ارسال توسط شاهرخ

در جستجوی شكار

سبک: Action/Shooter/First-Person/Sci-Fi
سازنده: Human Head Studios
ناشر: Bethesda Softworks
پلتفرم: ps3

تـاریخ انتشـــار :
TBA 2012
همچنين موجود در:
pc   x360  



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:Prey ,2,
ارسال توسط شاهرخ


 
سبک: Action/Shooter/Third-Person/Sci-Fi
سازنده: Volition Inc
ناشر: THQ
پلتفرم: pc

تـاریخ انتشـــار :
تاريخ انتشار آمريکا 2011/06/07
تاريخ انتشار ايران سه شنبه 17 خرداد 1390
همچنين موجود در:
ps3   x360  



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 23 / 3 / 1390برچسب:Red Faction: Armageddon,
ارسال توسط شاهرخ

 
سبک: Action/Shooter/Third-Person/Sci-Fi
سازنده: Epic Games
ناشر: Microsoft Game Studios
پلتفرم: x360

تـاریخ انتشـــار :
تاريخ انتشار آمريکا 2011/09/20 (101 روز)
تاريخ انتشار ايران سه شنبه 29 شهريور 1390



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 23 / 3 / 1390برچسب:تریلر,Gears of War 3,
ارسال توسط شاهرخ

سبک: Sports/Traditional/Football/Sim
سازنده: Konami
ناشر: Konami
پلتفرم: ps3

تـاریخ انتشـــار :
Summer 2011
همچنين موجود در:
ps2   psp   x360  



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 23 / 3 / 1390برچسب:تریلر,Pro Evolution Soccer 2012,
ارسال توسط شاهرخ


 
سبک: Action/Adventure/Historic
سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
پلتفرم: ps3

تـاریخ انتشـــار :
2011 November
همچنين موجود در:
x360   pc  



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 23 / 3 / 1390برچسب:تریلر,Assassin's Creed: Revelations,
ارسال توسط شاهرخ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 41202
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content